Ο υπουργός Ανάπτυξης μπήκε… προσωπικά στον κόπο να συγκρίνει τι συμβαίνει στην efood σε σχέση με άλλες εταιρείες και παρουσίασε τα συμπεράσματά του
Στον απόηχο των μαζικότατων διαμαρτυριών των διανομέων της εταιρείας -και όχι μόνο- για την απόπειρα μετατροπής δεκάδων εργαζομένων σε freelancers, που είχαν ως αποτέλεσμα την αναδίπλωση της επιχείρησης, ο Άδωνις Γεωργιάδης υποστηρίζει ότι «μίλησα τηλεφωνικώς με πάνω από 10 εργαζόμενους και μετά συνέκρινα με άλλους σε άλλες εταιρείες».
«Κοινή παραδοχή έχει την πιο ανθρώπινη και επαγγελματική συμπεριφορά», είναι το συμπέρασμα του υπουργού Ανάπτυξης.
Έψαξα να δω τί συμβαίνει με τους εργαζομένους ως delivery στην @efoodgr για να δω αν δικαιολογείται η φασαρία. Μίλησα τηλεφωνικά με πάνω από 10 εργαζόμενους και μετά συνέκρινα με άλλους σε άλλες εταιρίες. Κοινή παραδοχή έχει την πιο ανθρώπινη και επαγγελματική συμπεριφορά. pic.twitter.com/jrnQiAyEMk
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) September 25, 2021